hata sprutor

Åkte och tog sprutorna idag istället, usch vad jag hatar det! Klara skulle följa med men hon va och träna fast jag överlevde ändå som tur är! Hade tänkt sola massa idag men det är ju jättemolnigt så jag ligger och kollar på one tree hill och pratar med Gustav istället :)
 
Ikväll ska jag nog börja packa till göteborg om jag inte träffar någon! Åker till marstrand på lördag och kommer hem på måndag, åker dit med mamma och frida. vi ska till mammas kompis och träffa alla hon lärde känna när hon bodde i Australien och gå på Liseberg och sånt! Veckan efter kommer Andrea ut till landet, längtar ihjäl mig! ♥
 
Igår så gick jag en prommenad med Ville från vaxmora ända till andra sidan Vibybron, tog typ två timmar och det känns i knäna idag altså haha! Om det fortfarande är varmt ikväll drar jag kanske med mig någon ut en stund ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: