Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv

igår skrev jag ett inlägg två gånger men det bara försvann, jag och blogg.se är inte kompisar längre!
 
Igår var jag hos pappa på förmiddagen, sen gick jag ner hit till mamma och solade typ hela dagen med Frida. Hände massa grejer på dagen så efter middagen gick jag ut på prommenad och pratade med klara jättelänge, jätteskönt! Sen har jag pratat med Lollo och Andrea som är på konfaläger, saknar ihjäl mig men snart är dom hemma igen!
 
Idag ska jag träffa Klara, vet inte riktigt vad vi ska göra, typ sola eller fika eller nåt sånt eftersom det är så fint väder :) Skulle tagit två sprutor idag men jag tror mamma har glömt bort det, ibland har man tur! 
Men nu måste jag gå och göra mig i ordning så jag kan möta klara någon gång, vi hörs sen, puss!
 
och om 15 dagar fyller jag 15, wiho! :D
 
solstrålisen ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: