Justin Bieber

Herregud vilket kaos! Har suttit uppe med mamma och tre datorer sen halv 9 i morse och försökt komma in på ticnet för att boka biljetter till Justin Bieber. Första släppet fick vi tag på en biljett men vi skulle ju ha två, till mig och Andrea, och sen på tio minuter var det slut. Jag dog lite innan jag såg att han skulle ha en till konsert 23e också men kom inte ens in på sidan innan det var slut där med :(

Har som tur är fått tag på Ståplats parkett men för mer än dubbla priset, men vad gör man inte!
Andrea och jag har drömt om dehär hur länge som helst och nu fick vi chansen efter att inte kunnat åka till Danmark förra konserten där.
 
Fattar ni att jag ska se honom med mina egna ögon, va i samma rum som honom och andas samma luft som honom?
Helt stört. 290 dagar kvar, kan inte vänta!
 
Tumblr_lyudreaydj1qesd52o1_500_large
Tumblr_m6p4ynnkls1ql6gexo2_500_large
534946_422704517773209_1282846296_n_large
Tumblr_m6owb1axps1rxgk67o1_500_large
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: